If I fall, if I die, know I lived it to the fullest

 

I fredags var jag hos Martin. Hade kul MEN hade med mig för mycket alkohol och var på för bra humör för att inte klunka i mig allt så jag åkte hem innan vi hann dra ut. Det blev ändå ganska lagom för den kvällen, dagen efter blev desto värre då jag låg i fosterställning och kämpade för min överlevnad kändes det som. Höll på att missa middagen jag var bjuden på hemma hos Josefin men tänkte att nä, jag är en äkta kämpe och gick dit på darriga bakisben.

 ...och tur var väl det för vips så var jag tillbaka på banan igen. 

och Josefin bjöd på en underbar after eight kladdkaka. Det fina med att komma sent till en middag en dag när man knappt fått i sig någon mat är att man kan trycka mycket efterrätt! Tips!

Och så fick jag min utgång till slut. Slutet gott allting gott.
 
Idag har jag tränat för första gången på över en vecka, ah vilken känsla alltså! Aldrig ska jag sluta älska gymmet.
| |
#1 - - Ronne:

åh blir varm i hjärty av sista bilden<3

Svar: vi saknar diiigggg!! <3
Ida

Upp