Road trip

För lite mer än en månad sen åkte jag på sista åreresan för den här vintern. Jag fick åka bil istället för att ta helvetestågen som aldrig går som dom ska och det är jag evigt tacksam för. Sällskap under resan är också att föredra då jag spenderade hela första resan med att vara rädd för att komma fel och bli lämnad ensam i någon av alla hålor man passerar på vägen. Lite sorgligt att det blev sista resan men nu är säsongen slut och jag har fått hem mina vänner hit istället, det är ju inte helt fel det heller.

Två av mina medresenärer i början av resan. Jocke hade bestämt sig för att börja festandet redan i bilen och stämningen var på topp. 

...fast det tog inte så lång tid innan det såg ut såhär. Jocke däckade rejält och sov nästan hela resan

När vi kom fram kramade jag om åreborna lite och åkte sen med Sanni och Isabelle på bygget. Vi såg ansiktet som var tråkiga eftersom jag bara hört ca en låt men det drog folk iallafall och dansgolven var fulla resten av kvällen.

Efterfestade hemma hos grapparna som bodde precis brevid vilket var sjukt praktiskt för mig som bodde i vikböle(=långt bort)

Dagen efter drog dom till backen och jag gick hem. Förmodligen snyggast där var dom iallafall. 

<3

Bakishäng i vikböle är det bästa bakishänget



Dag 2 på bygget sög så vi efterfestade mest bara. Lyckades hamna hos några tjejer som bjöd på öl och chips så vi tog över deras lägenhet och jag tror klockan var runt sju när jag och Anna tog taxin hem igen. 

Dag tre på bygget(vi lyckades inte hamna någon annan stans) var det bara jag och Ronja som orkade pallra oss dit. Vi träffade någon med en pokémonmössa och lite folk som jag stött på tidigare i Åre så det var roligt, bättre än föregående dag helt klart.

När vi kom till Umecamp såg det ut såhär, Toast ägde. 

Martin ägde också såklart. 


Sen sov vi och mådde dåligt dagen efter tills vi orkade oss hem igen.

Det var den åreresan och precis som föregående färder var den väldigt bra! Det slog mig nu att jag inte lagt upp bilderna från nyårsresan än haha, best blogger everrr
| |
#1 - - Ronne:

hahaha hade glömt pickaccumössan!! så himla fin

Upp