Hej

Tänkte att det var längesen jag la upp bilder så här får ni ett ihopskrap:


Det spårade ur lite under halloweenhelgen. På torsdagen förstördes ett knä och efter att Marcus hade kommit tillbaka från sjukhuset på fredag fick Hillewie hjärnskakning på stranden och var tvungen att bli hämtad på bår . 
 
Åkte fram och tillbaka mellan sjukhus hela dagen, inte kul när man är bakfull och vill sova. Fick Cointreauflamberade pannkakor efteråt iallafall, sjukt gott. 

Venesa köpte världens sötaste hundvalp(!!!) som har vart och hälsat på lite till och från här. Dör när jag ser henne. 
 
Drog till Anfi i fredags, sjukt fin strand med jätteklart vatten. Skönt att hamna någon annanstans än i Playa del Inglés ibland även fast det är rätt okulturellt överallt här, alla pratade svenska i princip. 
 
...och i lördags var vi på Garbos med jobbet men jag hade slut på batterier på mobilen så tog inga bilder tyvärr. Men kort sagt: Fri bar, trerätters, en fantastisk show och massor av fulla medelålders människor. Dessutom var det folk från både svenska och norska Atlas + svenskar som sitter och ringer från spanska fastlandet som var och hälsade på. 
 
Annars krigar jag på jobbet för att komma ur en säljsvacka som jag har haft sen förra veckan då jag var sjuk och tappade tempot. Nästa helg ska jag försöka vara nykter så jag inte bryter ned mig själv för livet av den här vistelsen. 
 
| |
#1 - - Vanja:

Den sidta meningen ger jag tummen upp för kram

#2 - - Mysn:

My so jelly.....

#3 - - Anonym:

Sämst blogg bajs

Upp