mobilhelgbilder

Eftersom vi gör i princip samma sak varje helg och jag inte lagt upp mobilbilder på länge så lägger jag upp alltihopa på en och samma gång nu. Kommer inte ens ihåg vilka bilder som hör till vilken helg, missförstå mig rätt, vi har svinkul men vi är i Gran Canaria och det är inte lätt att hålla koll. 

En kväll hade jobbet grillkväll, ställde upp en grill utanför kontoret och käkade och drack med både svenska och norska sidan. 
 
Väldigt mysigt och gratis är gott!
 
Eftersom vi blev bjudna på dryck blev det en kollektiv spårning till slut, så vi drog på chinawhite och skämde ut oss

En överraskning som kröp ur min väska när jag sökte kläder. Dog.
 
Hade världens bästa stranddag som jag totalmissade att dokumentera men spelade volleyboll i havet, gjorde konster och spelade dubbel i strandtennis. Älskar stranden så himla mycket. 

Jag och Josefin, söta som vanligt

Josefin och Norge, efter att vi har varit ute har jag alltid ett x antal bilder på henne och folk som hon smygtagit. 

Förfest på Marcus balkong i Lördags. Bästa kvällen sen vi kom hit även fast jag var tvådagarsbakis och hade sovit sammanlagt sex timmar sen torsdagen. Vi var runt på alla uteställen, blev utslängda, dansade på barer och jag somnade inte förrän halv elva nästa dag.

Familjen<3
 
 
och imorgon är det torsdag igen! Och Charlie fyller år! Livet ibland alltså ♥
 
| |
Upp