mycket fest lite bad

Så var ännu en helg slut, vi drog en tredagars och det finns inte ord för hur skönt det ska bli att sova ordentligt inatt. Inte nog med att alla alltid går all in här, ingen drar hem innan klockan sex så man får inte ens vila mellan utgångarna. I fredags fyllde Ronja år iallafall och vi bestämde oss för att ha maskeradfest

När man är på gran canaria får man ta vad man har som utklädnad, ronja blev en fyllemålad zebra till exempel.

Gick på förkröksklubb och alla spanjorer tyckte att vi var fantastiskt roliga som var utklädda, jag och Charlie fick vara med på idolbilder till och med. 

"Jag önskar mig ett playstation", kanske den mest romantiska bild jag tagit sen jag kom hit.

Jag gav bort min kamera och tyckte att det var väldigt viktigt att jag var med på alla bilder så jag har photobombat dom alla.

Lördagsutgången, tredje gången gillt och jag klunkade vin för att bli av med bakfyllan.

Ohälsosamt billig alkohol här, shots får man ofta gratis och drinkar kostar runt tjugo svenska kronor.

Dessutom beställer alla in och bjuder, never ending alkoholkonsumtion vare sig man vill eller ej.

Så till slut såg det ut såhär, inte helt oväntat. Tog mig hem iallafall fast inte in genom dörren eftersom jag inte hittade av nyckelhålet. Tur jag har hjälpsamma rumskamrater.


Idag har vi bakishängt på stranden, bästa sysslan och kul för idag var det feta vågor. Mycket fest och lite bad i helgen kort sagt, imorgon ska jag jobba det kommer inte alls gå bra. Får köpa stora mängder energidryck och hoppas på det bästa.


| |
Upp