Game plan

På söndag är det avgång som gäller(fyra dar kvar!!!). Då sitter jag på det första planet mot första anhalten i min äventyrsresa, fast särskilt äventyrligt blir det nog inte då det är Stockholm jag åker till.
 
...men det kommer bli bäst ändå för där ska jag bo i tre dar och spendera lite kvalitetstid med min Isabelle som jag saknar så. 
 
Tisdag den 17onde kommer Josefin och då ska vi sätta oss på plan nummer två till London där vi mellanlandar(och väntar på nästa flyg i över sju timmar...) och från London flyger vi sedan till vårt slutliga mål Gran Canaria! 

Vi ska från flygplatsen ta oss till Playa del Ingles(se min mycket pedagogiska pil) där...
 
...Ronja och Charlie väntar på oss i vårt kollektivboende!
Sen ska vi njuta av värmen och söka jobb hade vi tänkt.
 
 
och i oktober kommer dessa brudar och bor bara en bit ifrån oss! 
 
Förhoppningsvis stannar vi i fyra månader eller mer och sen hoppas jag på att jag ska kunna hoppa på en ny äventyrsresa, kanske till Marika i Australien, Johanna i London eller på semesterresa någonstans bara. Får hoppas att pengarna räcker till det!
 
| |
#1 - - Marika:

Gotta love life!! Och dina pedagogiska bilder;)

#2 - - Marika:

Gotta love life!! Och dina pedagogiska bilder;)

#3 - - Marika:

Gotta love life!! Och dina pedagogiska bilder;)

#4 - - Marika:

Gotta love life!! Och dina pedagogiska bilder;)

Upp