God only knows what I'd be without you

Fyllebilder från utgång med allra bästa hjalmar på lokal förra helgen. Shit pomfritt vad jag kommer sakna dessa i höst. 

 
I Måndags startade Umeåsplittringen och vi vinkade hejdå till Marika på flygplatsen där hon stod och väntade på att få åka till Australien. Kändes himla sorgligt men man måste väl vara glad för hennes skull också! Och glad för att jag känner någon i Australien jag kan åka och hälsa på, hoppas bara att det inte dröjer alldeles för länge innan man får se na igen. Annars åkte Ronja och Charlie till Gran Canaria idag och om precis en vecka sitter jag på flyget till Stockholm! Pirrpirrpirrpirr
 
| |
#1 - - marika:

men gullrumpa!! ja jag hoppas innerligt att du kmr hit ;* ha sa best i GC!!!!!!

Svar: Oh I will;) och du med såklart och ja vi måste ju kunna ses någon gång så!
Ida

Upp