Nu drar vi!

Ronja, Charlie, Josefin och jag, vi är goda vänner fastän mycket olika. Vi tycker om olika saker, dom är dom, jag är jag(fantastiskt vad kreativ jag är), men en sak har vi ändå gemensamt... VI SKA FLYTTA TILL GRAN CANARIA TILLSAMMANS!!! Det är tänkt att vi ska dit i fyra månader om allt går som planerat och bo i kollektiv och jag vet inte vad jag ska göra av mig själv just nu för jag är så himla peppad! och...
 
...dessa två kommer också att infinna sig på ön! Två av de finaste fiskarna i havet som jag har fått sakna alldeles för mycket på sista tiden. 

Kort sagt är jag så himla glad!!! och peppad och pirrig och allt sånt som man är första gången man ska åka från Sverige längre än en vecka(så sjukt att det faktiskt är det längsta jag har varit borta). Det sjukaste är att jag åker om nio dagar! Det är så nära att jag nästan kan känna havslukten på håll, den här vintern kommer bli legendarisk.
| |
#1 - - vanja:

Kommer att sakna dig min bästa dotter.
Men det är väl så här livet ska vara man får längta tills vi ses igen hoppas alla fall till julafton

Upp