Norge

 
Hej! Jag gillar att förra inlägget är skrivet när jag flyttade in i min förrförra lägenhet haha, jobbigt att blogga ibland. Sen sist har jag iallafall:
 
- Flyttat från Gran Canaria
Känns både bra och dåligt, man blir lätt less när man bor på ett litet ställe som Playa Del Inglés där allt är likadant hela tiden. Samtidigt har jag vart med om så mycket bra där borta och det finns många saker jag verkligen saknar, iallafall nu när jag vart ifrån ett tag. 
 
- Hälsat på i Sverige
Var i Stockholm en vecka och träffade Marcus släkt och vänner, konstigt att få se en vardag som brukade tillhöra honom eftersom vi träffades på Gran Canaria, platsen som helt och hållet saknar normal vardag. Sen var vi i Umeå och träffade min familj och vänner, också väldigt konstigt att komma tillbaka till. Helt oförändrat som vanligt dock, älskade Umeå vad skönt att veta att du alltid finns där precis som jag lämnade dig hur länge jag än är borta. 
 
- Flyttat till Norge
...och nu bor vi i Norge! I en jättefin central lägenhet i Trondheim. Jag blev förvånad över hur stor staden var när jag kom hit eftersom jag förväntade mig typ en turistanpassad småstad. Väldigt fint iallafall och verkar finnas trevliga människor vad jag fått för mig efter att vi var på cavakväll på en bar här. Long story short så drack vi massor av cava, gick på någon typ underground halvpunkig bar och shottade något av det vidrigaste jag druckit i hela mitt liv och sen gick vi hem. Marcus undrade varför vi inte hade sängen diagonalt över rummet så att man hamnar rakt när man slänger sig in genom dörröppningen och sen somnade vi. I övrigt har det hänt väldigt lite av värde sen vi kom hit, har det väldigt bra bara!
 
Hade tänkt fota lägenheten men jag har inte orkat göra det än så lägger upp lite bilder på stockholm och Umeå och mycket saknade vänner istället.
| |
#1 - - Roffe:

dina fula vänner och dina fina vänner....

:(

ps marcus ser skallig och ögonbrynslös ut hahahah<3

Upp