På senaste

Börjar få lite resfeber. Nu är det bara lite mer än en månad kvar här i Trondheim och man kan ju inte rå för att bli lite separationsblödig. Kommer sakna mitt jobb väldigt mycket även fast jag kanske inte känner att yrket är mitt kall i livet. 

Såg en regnbåge en dag iallafall, det var fint. (en dubbel nästan!)
 
 Marcus mormor och morfar var även på besök några dar. Vi åt tapas på restaurangen där Marcus jobbar.
 
Gick på marknad och tittade på prylar/ åt oss mätta på allt de hade att bjuda på. Här är Marcus morfar som ville ta en bild och skicka till sin kompisar i denna mössa. Han är helt underbar. 
 
Åkte upp i Tornet och åt middag med utsikt över trondheim. Jobbade i den här restaurangen en kväll(den tillhör samma koncern som restaurangen jag normalt jobbar för) och restaurangen är lixom en cirkel som snurrar för att man ska få njuta av hela utsikten under sin måltid, en fantastisk idé men jag måste säga att det inte var underbart som arbetsmiljö. Blev åksjuk/mådde illa/sprang alltid åt fel håll när jag skulle någonstans för att man aldrig vet vilken väg som är snabbast.
 
En gång när jag såg på när marcus gymmade(hade redan vart där, är ingen slacker). Vi har fatboys(feta, underbara sittkuddar) på vårt gym vilket är typ den bästa/sämsta idén någonsin. Brukar försöka undvika att sätta mig för annars tar man sig inte därifrån. .
 
En fin kväll när jag var sjuk och var på chokladköparuppdrag. Har blivit otroligt beroende av choklad, inte bra. 
Annars busar vi och har även vaccinerat oss inför asien nu. Shit getting serious! Längtar och mår dåligt över att jag borde spara pengar, har världens köplust det bara kliar i mina fingrar heeela tiden. Måste. sluta. köpa. saker. 
 
Kul grejer som ska hända: Min familj kommer och hälsar på nästa helg, vi ska ha personalfest när dom har åkt hem och sen kommer Isabelle och hälsar på i början av augusti! Kul va!
| |
Upp