Couples weekend

Förra helgen åkte jag och Marcus på utflykt

Till munkholmen, en liten ö med ett gammalt fängelse som ligger kanske tio minuter båtfärd från oss. Där låg vi och solade hela dagen, vädret i Trondheim är otroligt instabilt. Den här dagen var det så varmt att jag ville dö och nu senaste dagarna har jag nästan velat dra på mig vinterjackan igen. 

Här är någon random som badar som Marcus fotade. (??) Var avundsjuk på henne iallafall för jag hade ingen bikini med mig(värsta misstaget någonsin).

Japp jag är en sån töntig människa som ber folk som går förbi att fota oss tillsammans :)

Selfies är dock för det mesta snäppet bättre, och en bättre spegling av verkligheten.

När vi var tillbaka la jag mig på vårt tak och solade! Älskar tak!

Dagen efter var vi på badhus och sen bjöd Marcus mig på fancy pants sexrättersmiddag för att han är söt. Asgod mat och underbart att sätta sig på en restaurang och bli uppassad när man har jobbat röven av sig under veckan. 
 
Annars mår jag bra, jobbar när jag får och sover/tränar annars. Försöker hitta insperation till att hålla en normal vardag även fast dygnsrytmen försvinner totalt när man oftast slutar jobbet runt två på natten. Försöker även hitta insperation till att spara pengar och bli rik men det går rätt segt på den fronten. Älskar att spendera pengar, vill använda allt, vill äta allt, vill ha på mig allt och vill åka överallt. 
 
| |
#1 - - marika:

det var verkligen fancy! (avgör på hur lite mat det är på tallrik, och hur främmande det ser ut)

Upp