Maj

Har kommit fram till att jag bloggar som mest när jag är hemma/är bland så mycket vänner som möjligt och jag har en teori om att detta beror på att det känns roligt att visa material för de som är med på bilderna men tycker själv att det är rätt dumt eftersom jag gillar att läsa vad folk gör just då när jag inte har en aning. Så ska försöka stå emot mitt ologiska resonemang och ta tummen ur lite oftare!

En gång var det sjuttonde maj här iallafall och som de flesta vet innebär det kaos i Norge. Vi gick in till centrum och tittade på tåg och lyssnade på fler hurranden än jag har hört sammanlagt tidigare i mitt liv. 

Marcus var den enda som var ledig så han gick runt och drack vin och var allmänt nöjd med sig själv. Jag jobbade från sex till klockan tre(som servitris kan tilläggas) och var helt otrolig sliten när jag kom hem MEN jag hade en himla kul kväll på jobbet.

Paraden var fylld med lite allt möjligt, star wars till exempel! Och massa olika talanger som uppträdde och så.

Dagen efter styrde vi grill på vår altan, hade kul och störde grannar så som man brukar. 

 
Träffade en tjej som kunde slicka på sin armbåge och var mycket imponerad av detta!



Mamma fyllde år också och överförde pengar till mig för att jag skulle kunna äta tårta, vet inte riktigt om jag ska tycka att hon är söt eller knäpp eller båda. Gott vare iallafall! Tack mamma. 
| |
#1 - - Ronny:

åh alltså min idasaknad just nu:(:( vet ej var den kommer ifrån men alltså blä miss you!!

Upp