Marcus

 
Started from gc-drägg and now we're here. Fick polaroiden längst ner till höger inramad av Anette i julklapp(<3) och kom fram till att vi har vart tillsammans typ på ett ungefär exakt två år nu. Känns längre? Vi har ju vart med varandra nästan varje dag sen vi träffades för första gången. Vilket förresten är en fantastiskt romantisk historia, vi skakade hand för första gången på en restaurang där vi var för att hålla avsked för en tjej som Marcus för tillfället träffade. Hon åkte hem till sverige, jag började på hennes föredetta jobb, flyttade in i hennes föredetta lägenhet och blev tillsammans med hennes föredetta kärlek. Boom. Nä men, historien om hur vi lärde känna varandra är som sagt inte särskilt romantisk till en början men fyfan vad kär jag blev. Och är såklart, han är inte som någon jag träffat förut och även om det innebar att vi till en början inte alls förstod varandra så kan jag inte tänka mig någon som skulle passa mig bättre.
| |
#1 - - hanna :

alltså jag älskar er!!!!! man blir typ kär i erat förhållande. BÄSTA

Svar: men åh gullis!!!! Tack! eller vad säger man? blev glad iallafall haha! :*
Ida

#2 - - marikis:

finisar <3

Upp