Februari

Hej! Tror att mitt vinterhat har blivit värre nu när de börjar bli lite vårigt ute. Man glömmer väl bort vad solljus är under november/december/januari kanske. Och det man inte vet att man missar mår man inte dåligt av. 

Mår bra iallafall! Har börjat jobba på Scandic Plaza i serveringen och trivs så himla bra där. Peppar ihjäl mig över att flytta även fast det inte är förrän i maj, samt peppar ihjäl mig över att mina kompisar som är ute och reser ska komma hem. Det känns som att det kommer bli en fin sommar i år.

Har faktiskt varit riktigt fint väder på sista tiden och det är sån otrolig skillnad på humöret när man vaknar upp till solljus vs. att man vaknar upp till slask och grå himmel. 
 
Något annat som är grått är den här bilden på mig och Marcus. 
 
Vi har jobbat rätt mycket på sista tiden men på alla hjärtans dag var vi lediga båda två och gjorde tapas hemma(mest marcus). Svingott och mycket(det är musslor i kastrullen, musslor är bäst). Så mycket att jag hade ont i magen när jag vaknade samt att jag kunde leva på resterna hela dagen efter.
 
Bild 1. En gång när vi var bjudna på middag hemma hos mamma och pappa. Vill alltid ta med katten hem när jag ska åka därifrån, världens finaste och mysigaste katt. Bild 2. En gång när jag var sjuk och mamma köpte mat till mig(samt chips, biskvier, choklad, loka mm) <3
 
Det var allt, nu ska jag försöka tvinga mig själv till gymmet för idag är det en grå dag och jag vill bara sova tills jag börjar jobbet.
 
 
 
| |
Upp