Nattlivspussel

Jag sörjer verkligen att jag har tappat mitt maniska fotograferande. Glömmer alltid att fota och ångrar mig så mycket i efterhand. Bortsett från det mår jag bra, ligger i soffan efter en tvådagarshelg och känner mig väldigt nöjd med livet. Igår var Rebecca och Alice sista utekväll i Umeå innan de, som så många andra, åker till Australien för att leva livet. Sorgligt men också väldigt roligt. Alldeles för länge sen man var på förfest och skrek spicegirlstexter i ansiktet på varandra i kombination med utarbetade mellanstadiedancemoves/charader som beskriver de låttexterna. 

En spontankväll på rex med dessa pinglor(vet ej om detta begrepp funkar för ett tvåkönat sällskap, bryr mig inte heller #yolo). Slutade med att marcus skjutsade hem mig på hans cykel och vi drog väldens vurpa som resulterade i blod och blåmärken. 

Var på tapas och åt upp julklappspengar, god mat! Älskar tapasrestauranger då det är så kul att smaka på flera olika rätter och man får välja precis vad man vill ha. Otroligt dålig service tyvärr så det förstörde lite. 

Sånt man måste stå ut med om man är tillsammans med en buskille.

Från i förrgår då jag var ute med mitt crew. Kommer aldrig sluta vara roligt att gå ut med västangård tror jag. Den första bilden tog jag av Emelie. 

Min snygga kompis Tobias. 
| |
Upp