kan inte nån ta med mig ut ikväll

Alltså det måste ju vara ett skämt att det här är alla bilder jag har knäppt sen jag lade upp här för en månad sen? Som är av intresse och passande för allämheten såklart men ändå! Måste påpeka att jag har gjort fler saker än vad jag kan redovisa för och att jag inte är värsta nolifern. Har iallafall helg! Ganska härligt att få gå hem på en måndag och ta helg. Händer ju lite spännande saker i veckan som att Isabelle kommer hem(!) och sen ska jag, marcus och min bror ta bilen till vindelånäset och möta upp lite släkt och påskmysa. 

En bra grej med att jobba på restaurang är att man får äta god mat. En annan bra grej är att jag jobbar med min kille som t.ex. kan ge mig bunken när han har bakat chokladtårta. Bilden till höger föreställer när vi var på invito och åt middag, en ganska medelmåttig pasta med musslor men det var ändå mysigt såklart. 

Sen gick vi till Gotthards krog och drack lite drinkar och åt efterrätt. På vänster bild ser ni min som bestod av Pekannötter, hasselnötsmousse, hallonsorbet & friterad kladdkaka. Hade världens mysigaste kväll + älskade gotthards och stora hotellet, så fint där inne. 

 I helgen var jag ute tvådagars och överlevde. Sjöng skriksång hos toast och dansade på rex/blev medtvingad på tequilarace och hemska förfestlekar med kollegorna. 

| |
Upp