Påsk

Okej eftersom det var sinnessjukt länge sen jag bloggade så tänkte jag börja bomba med massor av gammalt för att komma ikapp. Okej? Inga invändningar? Bra då kör vi. 
 
Fick ett påskägg av marcus med en proteinbar och ädelost i. Han känner mig. Har försökt att inte basera min kost på ost nu i sommar men det är svårt </3
 
Vi åkte till Vindelånäset och körde skoter, pimplade och lagade mat över eld. Bästa påsktraditionen. 
 
Kom hem till lägenheten på Sandbacka och åt mat ser det ut som. Är så glad över att inte bo i den här hålan till lägenhet längre. 
 
Hade bästa utomhusdagen med bästis som jag saknar så hjärtat blöder. Vi åkte längdskidor, blev dragna på bob bakom skoter och skrek i paniklycka och drack kaffe i tjocksockar och underställ och diskuterade livets orättvisor. Nu bor hon på gotland och jag har inte träffat henne på år och dar, bästa Isabelle. 
 
| |
Upp