Söndagslista

Eftersom klockan är över tolv och jag är vaken halv tre på natten utan något att göra tänkte jag posta en söndagslista.

Vad ska du göra idag?
Umgås med min pojkvän som har jobbat så mycket den här veckan. Mest troligt så kommer vi inte göra någonting eftersom jag är sjuk och han jobbade 14 timmar igår. Kramas, äta lite, kramas mera.

Vad har varit bäst i veckan?
Vill nästan säga jobbet. Har så himla härliga kids att göra med att jag dör av moderskänslor. Vill ba klämma i kinderna och ta med hem! Dessutom är vi ute mest hela tiden och samlar fräknar och tittar på tussilago.

Vad har varit sämst i veckan?
Åkte på en jädrans förkylning och som vanligt kom den mitt i en bra träningsperiod och dessutom dagen innan vår första korpenmatch.

Vad har du sett för filmer?
Ser verkligen aldrig film? Men, sjuk som jag är, har jag plöjt typ alla avsnitt av ”Grym kemi” med Brita Zackari på UR play! Så himla kul och intressant ny serie som handlar om kemi i vardagen, vad som händer rent kemiskt i kroppen vid olika känslor/tillfällen osv. Skadar ju inte att programledaren är världens härligaste person heller.

Vem har du snapchatat med mest?
Marika kanske?

Har du gråtit något?
Säkert en massa gånger, gråter ju konstant. Igår scrollade jag förbi ett klipp på Facebook som var sådär uppenbart sammansatt enbart för att en ska gråta, superamerikanskt. Jag tittade lite, började gråta inom några sekunder, skrollade fort vidare när jag insåg att jag grät. Arg för att jag tyckte att klippet var så löjligt men ändå satt jag och storbölade helt plötsligt.

Vad längtar du efter?
Sommarennnn!!!! Eftersom det var höstväder hela förra sommaren så är jag verkligen så barnsligt taggad på sommar i år! Har dessutom så himla mycket sommarkläder som har legat och dammat allt för länge som jag längtar efter. Är det sorligt?

Vad vill du tipsa om?
 Ok, har börjat med världens bästa vana. När jag kommer hem från jobbet så tar jag med en stor sittpuffskudde ut på balkongen, lägger den i hörnet där solen stannar som längst och där det är lä, sätter på en podcast eller helst ett sommarprat och tar en nap. Vaknar alltid solvarm, mystrött men ändå pigg; och jättelycklig. Tips!

Vilken låt sammankopplar du med den här veckan? 
Drake – One Dance
Kan spela den hur många gånger som helst(än så länge). Sommarhits är livet.

Vilka emojis får sammanfatta veckan?

 
 

Febertermometergruppen pga att jag har vart sjuk typ hela veckan och handhållaremojin för att jag har så mycket väncrush just nu! Älskar bästisar, blir överaskad över hur bra dom är hela tiden pga kan inte fatta att dom är så bäst!

 
| |
#1 - - marikaa:

wooo go marika på snapchat

Upp